Probleme mari / Robotul Manieră
Bugs și Squeaks găsesc o poțiune de creștere în pădure. Squeaks nu ține cont de avertismentul lui Bugs și bea toată poțiunea. Un paznic robot este plasat în parc și strică distracția tuturor. Bugs decide să instaureze noi reguli.