Noul telefon / Iepurele de oțel
După ce dă peste Bugs, telefonul lui Io Mi-s Sam se zgârie. Decide că e timpul să-l schimbe, dar nu știe că Bugs a venit ca să ajute. Rock Hardcase apare să facă un antrenament cu animalele din pădure. Bugs e un client foarte dificil.