Parcul acvatic / Bugs și restaurantul
Elefantul de Mare râde de toată lumea din parcul acvatic. Bugs și Squeaks luptă pentru drepturile lor. / Vulturul Vera vrea să mănânce iepure și nimic nu o poate opri.