Iepurele Sumbru e pe urmele lui Bugs. Începe o urmărire care include apă și un bilet la loterie. / Un robot terminator e trimis să-l distrugă pe Bugs. Vechile trucuri ale lui Bugs nu funcționează. Broasca Michigan e în spatele poveștii.