Detectivul Porky / Autostrada lui Sam
Tableta lui Bugs a fost furată și acesta cere ajutorul autorităților, mai exact detectivului Porky. / O nouă autostradă trece direct prin pădure și șeful de șantier este nimeni altul decât Io Mi-s Sam.