Mută-te cu Porky / Thes la oraș
Bugs trebuie să se mute, dar îl surprinde să descopere că l-a angajat pe Porky să îl ajute. / Regele Thes ajunge la New York, pentru a-și întâlni supușii de peste tot. Când dă peste Bugs, planurile lui iau o nouă întorsătură.