Porky trebuie să facă o livrare specială la un hotel luxos. Când trage cu ochiul, e surprins să-l descopere pe Daffy acolo. / Bugs e luat din greșeală drept noul moștenitor al tronului, spre nemulțumirea lui Leslie.