Regele junglei / Iepurele înghețat
Bugs și Squeaks merg în savana africană să-l viziteze pe vărul lui Squeaks, dar întâi trebuie să-l păcălească pe înfometatul Rege al Junglei, Thes. Bugs se bucură de o zi de distracție la soare, dar apare Renul Iernii.