Cavalerul Barbăscurtă călătorește spre capturarea unui dragon, dar nu și dacă Bugs are ceva de spus despre asta. / Wile Coiotul vrea să îi arate lui Bugs viitorul îngrijirii grădinii, cu rezultate limitate.