Bugs și Io Mi-s Sam se luptă petnru ultima jucărie din anotimpul sărbătorilor. / Când Squeaks îl confundă pe Barbar cu Moș Crăciun, Bugs trebuie să intervină, pentru a-și recupera scrisoarea pentru Moșul.