Bugs și menajeria / Renul în Hawaii
Bugs se lasă păcălit și ajunge în Grădina Zoologică a lui Elmer, dar reușește să evadeze rapid. / Vacanța lui Bugs în Hawaii îngheață, atunci când Renul Iernii apare cu o idee. Vacanța ideală e călduroasă sau friguroasă?