Bugs la golf / Mâncare rapidă
Leslie îl invită pe Bugs la o partidă de golf, sperând că o să câștige cu ușurință trofeul și o jachetă argintie. / Bugs muncește mult la un fast food. Bugs îi dă o lecție patronului abuziv.