Bugs Bunny la casa albă / Barbarul
Bugs merge în Washington D.C. şi e confundat cu Primul Iepure. Vice-președintele Leslie P. Lilylegs crede că e o oportunitate de a primi avansarea pe care o merită. Un Barbar și ursul lui polar de încredere, Krakos, preiau toată pădurea.