Pisica Squeaks / Bugs la Rodeo
Bigfoot îl confundă pe Squeaks cu noua pisică a lui Bugs și încearcă să îl returneze la locul potrivit. / Bugs și Io Mi-s Sam participă la rodeo, doar pentru ca trucurile lor să intre din nou în ring.