Pictorul Jack / Spionul de la Washington
Jack decide să picteze imagini din natură, dar creează haos în pădure. Bugs îl confruntă și haosul se extinde. Bugs găseşte o geantă secretă, destinată unui agent secret. Un spion e pe urmele lui Bugs. E o problemă de securitate națională.