Elmer îl ia pe Bugs pe post de mascotă și încearcă să-și promoveze Camionul de Înghețată. / Squeaks îi găsește un cămin unui purice pe nume Angelo și speră că noul lui prieten îl va ajuta să-i câștige respectul lui Bugs.