Bugs e față în față cu Jack, dresorul de câini. Vrea să salveze câinii. Un mascul-pasăre pe nume Boyd vrea să-și recâștige prietena cu o serenadă la miezul nopții. Bugs, obosit, realizează că singurul mod de a scăpa de el e să îl ajute.