Porcul șofer / Steaua căzătoare
Porky e șofer Guber și încearcă să îl ducă pe Bugs la timp la o petrecere. Nimic nu merge bine. / Squeaks își dorește ca Bugs să fie mic, să vadă și el cum e. Dorința i se îndeplinește.