Jocul de cărți / Sam la cumpărături
Squeaks organizează un joc de cărți la Bugs acasă. Bugs e bucuros, până când escrocul Shifty apare să strice distracția. / Lui Io Mi-s Sam îi trebuie o curea, așa că jefuiește un magazin de haine. Bugs apare să salveze situația.