Ring til mig
Pato har købt en helt ny telefon og kan ikke få nok af den. Men han vil snart indse, at hans skinnende nye dingenot har nogle bivirkninger: Han kan ikke hænge ud med sine venner og være på telefonen samtidig. Læg den lidt væk, Pato!