Den lyserøde parfume
Elly har en lille flaske med sin yndlingsparfume. Pocoyo ser den og elsker den så højt, at han begynder at sprøjte den på alt han ser, indtil den er helt tom. Hvordan reagerer Elly, når hun opdager det?