Den nye hønemor
Pocoyo finder tre kyllinger hvis forældre synes at være forsvundet, så han beslutter sig for at passe på dem. De uregerlige kyllinger har svært ved at opføre sig pænt. Sikke et held at Pato dukker op og lykkes med at tæmme de tre energiske kyllinger.