Dino-kassen
Pato afprøver Pocoyos nyeste opfindelse, Dino-kassen, og bliver forvandlet til en dinosaur! Pocoyo elsker sit nye kæledyr, men det er svært at passe en dinosaur... især når Elly også bliver forvandlet. Hvad mon der sker?