Rumpost fra Pato
Postbuddet Pato er tilbage i en ny mission: Han skal levere en pakke til en grøn marsmand. Men det er ikke så let, som det ser ud til: Den grønne marsmand er flyttet til en anden planet, og Pato kender ikke hans nye adresse. Du kan klare det, Pato!