Hvornår er vi der?
Elly vil have mest muligt ud af solen og beslutter sig for at tage på stranden. På vejen ser Elly sine venner, der alle gerne vil med hende. Med alle de stop, tager turen en evighed. Og de ved ikke engang, hvordan man kommer hen til stranden!