Indkast mønt
Det sure rumvæsen er tilbage i Pocoyos hvide verden, og han har kidnappet Ellys dukke. Elly beder Pocoyo om hjælp, og han gør redningsaktionen til et computerspil, med bosser og det hele. Det er ikke svært at bede pænt om noget.