Overbeskyttende Roberto
Da Nina slår sig lidt mens hun leger, bliver Roberto besat af at beskytte hende. Men han overdriver, så stakkels Nina kan ikke engang lege eller more sig med Pocoyo og vennerne. Hvad kan de mon gøre?