Gør-det-selv forlystelsespark
Busserne til forlystelsesparken er fuldstændig overfyldt, så Nina skrumper alle sine venner. Nu hvor de er bittesmå, kan hvad som helst være en forlystelse! Nogle gange går det ikke som planlagt... Men så meget bedre!