Udklædningsfest
Der skal være udklædningsfest med konkurrence og Pato er helt sikker på, at han vinder. Men da han skal vælge kostume, lægger han så meget pres på sig selv, at han ikke engang tager hen til festen. Mon Elly og Pocoyo kan få ham til at ændre mening?