Ellys picnic
Der opstår kaotiske tilstande, da Nina tager sine myre-venner med til Ellys picnic. Elly, Pocoyo og Pato vil have at de skal gå, men Nina har ikke tænkt sig at sende dem væk. Hvad sker der så?