Helt hul i hovedet
Pocoyo, Pato og Elly leger med marmorkugler: Man sigter mod et hul og skyder. Men det her er ikke et normalt hul. Det opsluger alt! Hullet opsluger endda vores venner. Hvordan finder de mon hjem igen?