Robotforvirring
Nina kan ikke lide fodbold, så hun tager hen til et andet spil. I mellemtiden springer Roberto til som målmand, men efter han bliver ramt af bolden lidt for mange gange, kortslutter han og han går amok. Hurtigt! Er der nogen, der kan fikse Roberto?!