Flot skud!
Pocoyo og Nina spiller tennis, men så skifter Pato tennisbolden ud med en basketball. Elly spiller også med og tilføjer nu rugby-regler. En helt almindelig tenniskamp er blevet til en ulogisk blanding af forskellige sportsgrene!