Spøgelseshistorier
Det er Ninas første Halloween, og ingen kan fortælle en historie, der skræmmer hende. Nina er virkelig modig og er ikke bange for noget. Pludselig banker nogen på døren... Det er uhyggeligt! Hvem er det?