På vandretur
Pocoyo, Pato og Nina drager af sted mod bjergets tinde for at flygte fra varmen. Pato har medbragt en stor, tung rygsæk, som gør det meget besværligt... Får han virkelig brug for en blender? Kom så, Pato, du er der næsten!