Fjenbetjeningen
Pocoyo opdager, at han med fjernbetjeningen kan ændre, mute og spole sine venner tilbage! Nu behøver han aldrig mere at diskutere, hvad de skal se på TV! Det er fantastisk. Eller er det mon det?