Ustoppelige Ella
Ella har fået en god idé til en sjov dag: De skal besøge en stjernetåge for hvert medlem af familien! Første stop er Bernard-68, men der er meget mørkt, og Tilly bliver bange. Da fars bil bryder sammen, tager de til Boomerang-tågen.