En venskabs-supernova
Slippy vil så gerne se en solformørkelse, at han laver nogle særlige briller til ham og hans venner. Men Ella har andre planer. Da hun insisterer på at tage ud og se en supernova med binære stjerner, springer Slippy fra og tager på sit eget eventyr.