Strabadserne på Mars
Priya er ankommet fra Jorden for at fuldende en skoleopgave om Mars. Priya kender ikke planeten så godt og bliver en smule bange for dens voldsomme støvstorme. Ella, Slippy og Madhu overbeviser hende om, at hun skal besøge Mars.