Madhu-måden
Madhu har nogle særlige gaver til Ella og Slippy, for at fejre årsdagen for den dag, de mødte hinanden. Men da Ella og Slippy siger, de ikke kan være sammen, må Madhu tilbringe dagen kun i selskab med Maggie.