Klokkeblomst-symfonien
Vennerne øver sig inden Saturn Dans med Priya, da hun ringer og fortæller, hun er syg. Hun kan ikke komme alligevel. Ella bliver meget skuffet og vil finde en måde at muntre Priya op på.