Rundtosset rum-dykning
Ella, Slippy og Madhu laver rundtosse rum-dyk, og Ella fortæller, hvordan hun fik idéen til det; det er en stor, farverig spiral, som Maggie ikke kan identificere. Da hun forsøger, begynder hun at flimre.