Ingen grund til robot
Da Glitchs skuffe springer op og en stor mængde rumskrot flyder ud, foreslår Ella, at Slippy skiller sig af med det. De drager sammen til Vesta. Madhu finder noget, der ligner en robot, så vennerne sætter sig for at finde de andre dele.