Det går op og ned
Ella og Slippy har øvet sig i at bestige bjerge, så de kan kravle op af det nye, kæmpestore krater på Saturns måne, Enceladus. Ella foretrækker dog at benytte sine raketstøvler til at komme op på toppen at klippesiden.