Alt for sejren
Ellas mor er én af de allerbedste Enceladus 500-deltagere nogensinde, og Ella vil gerne være ligesom hende! Hun har tænkt sig at skøjte, køre om kap på måneløbehjul og springe fra gejser til gejser for at sikre sig mesterskabstrofæet!