Slippy giver besked
Gruppen leger "Mærk Meteoritten" da Glitch ikke følger Slippys instruktioner. Slippy indser dog hurtigt, at det er fordi Glitch har spottet den komet, de har ledt efter i månedsvis! Slippy er ellevild - han får lov at mærke en komet!