Mellem to poler
Da Angelie slår Slippys Jupiter-gliding-rekord, bliver han lige dele frustreret og fascineret af hendes surfbræt. De aftaler en revanche og deler sig op for at udvikle på deres udstyr. Og begge beder Ella om at hjælpe.