Glitchs store dag
Da Glitchs arm går i stykker, har Ellas far det udstyr, der skal til at fikse ham. Mens han ordner det, præsenterer Ellas far også sin nyeste opfindelse, en super-gribe-arm. Slippy er imponeret og Glitch er mere end villig til at agere prøvekanin.