Fuld fart, Ella
Ella glæder sig supermeget til at se Orion flare-stjernerne med sin familie. Hun har glædet sig i ugevis. Men da Madhu beder om en tjeneste, og Slippy beder om hjælp, kan Ella ikke sige nej, og hun risikerer at gå glip af den store begivenhed!