Alting til sin tid
Ella glæder sig til at få sit eget værelse, men Tilly er ikke lige så spændt. Hun beder Slippy bygge en tidsmaskine, så tiden går langsommere. Slippy siger, at det eneste sted, tiden går langsommere, er i nærheden af sorte huller.